Settings for ROF (ladění ovladačů a hry)
|
Merten |
Přidané 08-01-2011 13:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
No bomba ještě válec začne lítat rofa tak to už si vubec nikoho nesundám |
|
|
|
Valec |
Přidané 08-01-2011 13:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Merten napsal:
No bomba ještě válec začne lítat rofa tak to už si vubec nikoho nesundám Mertene neboj.Zatim jsem porad jen vlecny terc ale budu se snazit aby uz konecne nekdo prevzal mou ulohu |
|
|
|
Valec |
Přidané 08-01-2011 14:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Leone pekny stranky.Ale mam otazku.Mas tam nastaveni krivek a TRIMU.Tyto letadla se daji trimovat? |
|
|
|
Merten |
Přidané 08-01-2011 15:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Trim jako je v ilovi tam není jde si ale nastavit osy tak abys třeba nemusel celou dobu potlačovat/přitahovat apd. |
|
|
|
LEON |
Přidané 08-01-2011 15:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
To Valec: Ke každému letadlu si můžeš udělat vlastní profil s křivkami ovládání, Deathzone, citlivostí apod. Polohou samotné křivky si pak můžeš nastavit i trim, většinou proto, abys nemusel neustále potlačovat, jak píše Merten. U některých letadel, jako Dr.1 nebo Se5a mi to přijde téměř nezbytné, jinak se většinu času pereš spíš s řízením vlastního letounu, než s nepřítelem.
Upravil/a LEON dne 08-01-2011 15:34
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-01-2011 16:08
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak jsem dospěl k nastavení se kterým jsem celkem spokojen. Ve startupu mám navíc saturation = 0.85000. Reflection je na high protože to vyšší nastavení dělá takové ty barevné "nálady," většinou je to hnusně do modra.
[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/rof_sett.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/2011_1_8__14_1_29.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/2011_1_8__14_5_13.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
LEON |
Přidané 08-01-2011 19:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Ta neustálá jemná změna barevných odstínů v nastavení HDR HIGH byla záměr? Já to pokládal za bug, protože mi to přišlo krapet nerealistické. Jaký efekt to mělo napodobovat?
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 09-01-2011 12:01
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ano je to záměr a dělají to reflection, na HDR na high je to asi ještě více vidět.
Another innovation for ROF graphics will be the light and color reflection. Light and as a result the color in the outside world are constantly reflected from objects and therefore every object affects the color of surrounding objects. It creates an incredibly full and complex picture of the world. You can conduct an experiment yourself; take a sheet of white paper and bring it to a colored object, for example to a bright red shirt. You will see that there will be a shade of the red on the white sheet which is the reflected red light from the shirt. Of course it’s still impossible for a home PC to take into account the diversity of mutual reflection of color and light from all objects, but the most important for aviation (and also for virtual aviation) is the sky and the earth. The sky and the earth have the greatest affect on an object in ROF. We have recreated their influence in the ROF graphics engine. This can be enabled by a new setting under "Reflections" to Maximum. Please note that you may experience a performance hit and it is recommended for users who have an above average computer.
Upravil/a WT_Horrido dne 09-01-2011 12:09
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Valec |
Přidané 11-01-2011 09:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Horrido prosimte muzes tu nahrat nejake krivky joye z ROFu.Nedari se mi nejak na G940ku udelat hlavne vyskovka. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-01-2011 09:47
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Já nemám nijak upravené křivky, pilotuju letadla tak jak jsou nastavená z výroby.
Upravil/a WT_Horrido dne 11-01-2011 09:49
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Valec |
Přidané 11-01-2011 10:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
WT_Horrido napsal:
Já nemám nijak upravené křivky, pilotuju letadla tak jak jsou nastavená z výroby. Aha.Ja s tim nejak nemuzu nic trefit. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 11-01-2011 10:58
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Valec napsal:
WT_Horrido napsal:
Já nemám nijak upravené křivky, pilotuju letadla tak jak jsou nastavená z výroby. Aha.Ja s tim nejak nemuzu nic trefit.
Co to meleš?! Prej já nic nemůžu trefit! Hm a trefuje mne asi tvoje africký dvojče ne!? |
|
|
|
Valec |
Přidané 11-01-2011 14:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Novotnas ty proletis osijes me a na 80% se trefis.Ja proletim osiju a na 3% se trefim.Novotnas ty to mas teda jak?A propo nevite jak to bylo ve skutecnosti jestli si to nejak upravovali a nebo to meli jak to prislo z vyroby? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-01-2011 14:35
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Knipl v německých letadlech nebyl centrován a přenastavení délky táhel by sice změnilo polohu kniplu vůči poloze výškovky, ale ne sílu kterou by musel pilot vynaložit. Tedy měl by knipl ve středové poloze a zároveň potlačeno, ale musel by to v té středové poloze držet silou.
Pokud se bavíme o Fokkeru tak u něj šel zvednout předek VOP o kousíček nahoru. Ale zvětšovalo to odpor a snižovalo rychlost takže se to vůbec nepoužívalo.
Někteří piloti používali gumový svazek který byl navázaný kolem kniplu ke konstrukci a šel během letu utáhnout čímž se ulehčilo pilotu "v tlačení." Samozřejmě v boji to šlo pryč.
Upravil/a WT_Horrido dne 11-01-2011 14:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 11-01-2011 14:37
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Válče, Válče. . . . Jak již bylo řečeno. Nepoužívám úprav křivek. Prostě co mám to mám. Pouze jsem rozkynklanost svého letitého klacku povzbudil 5% mrtvou zónou u středu, nic víc ani nic míň.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 11-01-2011 14:38
|
|
|
|
LEON |
Přidané 11-01-2011 17:25
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
TO VALEC: Hýbat s křivkama a měnit je sice není nezbytně nutné (obzvlášť jestli máš MSFF2 joystick), ale mně to neustálé odtlačování páky třeba u SE5a nebo Dr.1 už přestalo po roce bavit, u některých letadel jsem si posunul křivku rapidně dolů a ,,natrimoval" je tak pro horizontální nebo jen mírně stoupavý let. A pak jsem si nadával, že já blbec tohle neudělal už daleko dřív Moje nastavení k nahlédnutí zde: http://ab1squad.w...cz/hangar/
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-01-2011 17:47
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A neomezuje to manévrovatelnost když to máš takto nesymetricky?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
LEON |
Přidané 11-01-2011 17:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Já to mám nesymetrické schválně, vše jsem si dělal na míru. Komu by ta nesymetričnost pletla ruce a chce pouze ,,trimovat", může si nechat křivku rovnou a pouze ji pošoupnout dolů pod střed kvůli vytrimování na vodorovný let, to není samozřejmě problém.
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-01-2011 19:08
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A neomezuje to manévrovatelnost když to máš takto nesymetricky?
[img]http://files.ab1squad.webnode.cz/200000724-395f53a594/Albatros_III-vyskovka.png[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
LEON |
Přidané 11-01-2011 19:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Např. u toho Albatrosu mi to na výškovce naopak vyhovuje, jinak bych to nepoužíval. Ale tohle bude asi hodně individuální záležitost, kterou může ovlivňovat třeba i preferovaný styl boje na konkrétním letounu. Času na tom ladění člověk zabije opravdu spoustu, ale ve výsledku pak nemusí tolik zápasit s vlastním letadlem a může se spíš soustředit na soupeře
Upravil/a LEON dne 11-01-2011 19:39
|
|
|