Beta 4.09 - mapa Slovenska - bug reporty
|
jofe |
Přidané 30-12-2007 20:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
LZTT
[img]http://www.letka13.sk/~jofe/tecko.jpg[/img] is not a valid Image.
Nemám v rukáve L-14S a P-1, zato viem vkladať obrázky.
Kua, keď to čítam, veď doteraz nikto nenamodeloval veterný rukáv!
Upravil/a jofe dne 30-12-2007 20:26
|
|
|
|
FK_Rychtyg |
Přidané 30-12-2007 21:39
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 20.01.07
|
Obdivuji autory, kteří si s tim dali takovou práci, je to úžasné, kam se hrabou scenerky do FS... škoda jen, že si budu muste počkat na nový PC, na téhle kraksně už to skoro nerozchodím Pytle by tam mohli být a také bych přidal k letištním budovám a k hangárům nějakou tu krásnou slovenku |
|
|
|
3IAP_Jacques |
Přidané 30-12-2007 22:58
|
Nováček
Příspěvek: 49
Založený: 01.03.07
|
Pánové, nájde sa tu nejaký macher ktorý by mi to poradil?
-ako dostať mapu Slovenska (alebo vlastne hociktorú) do možností na Quick mission? Sú tam tuším 6 (moskva, coral, okinawa, smolensk...) proste tam chcem mať aj Slovakiš. Dá sa to ňáko ošťať? Pls |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 31-12-2007 10:46
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
Včera jsme přistávali u partyzánů na letišti Vleká Luka (nebo jak se to menuje) - musel jsem tam nechat FN-nko a jít s puškou do hor s těma partyzánama, co tam kempovali. Normálně jsem u Lavočky nenahodil motor. Už jsme se na AH 2x toulali skoro 2 hodiny po Slovensku. Je to pěkný. Jen nás tam je stále málo na to ji pořádně vyzkoušet. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 31-12-2007 10:59
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
no to by totiž chtělo nějakou domluvu předem...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Indy |
Přidané 31-12-2007 21:13
|
Nováček
Příspěvek: 88
Založený: 21.10.05
|
Aha. No ale to je tam tiez napisane:
WARNING:
This mod works with moded version of Il2 4.09...
Takze najskor soundmod.
Letka_13/Indy
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 31-12-2007 22:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Tak.
Myslim, ze prakticky vsechny ty allaircraft veci ( zvuky, letadla, QMB pochystator,...atd, atd..) jsou vazane na soundmod v prvni rade. I kdyz se pak ma pripadne upravovat v instalaci Sturma cokoliv dalsiho, aby "to" nebo "ono" behalo.
|
|
|
|
3IAP_Jacques |
Přidané 01-01-2008 19:18
|
Nováček
Příspěvek: 49
Založený: 01.03.07
|
Srším úžasom nad Slovenskou mapou. Keďže mnohé miesta na mape poznám "osobne" a dosť cestujem po Slovensku, je pre mňa nepredstaviteľne, neuveriteľne príjemné lietať nad svojov domovinou a miestami ktoré poznám. Síce keby sme išli do detailov (neuplné cesty, trate, vymyslené ulice dedín, vzdialenosti...) ale to je zanedbateľné a nemožné namodelovať stovky dedín presne...ale jedno mi vŕta hlavou. A chcem sa to opýtať autorov...Nejako sa mi nezdajú v poriadku rieky. Ich poloha je dobrá ale niektoré nezmyselne slepo končia, keď v reálnosti idú ďalej. Napríklad rieka Slaná končí mŕtvo pri Rožňave, pritom v skutočnosti sa tiahne ešte ďaleko na sever. Takisto rieka Poprad. Ďalej mi vŕta hlavou letisko Zolná. Kde je tam tá povestná riečka pod letiskom a tá obávaná hradská cesta, ktorej sa piloti obávali keď pristávali, pretože bola 1,5 m nad úrovňou letiskovej dráhy. (kto čítal knihy Prví doma a Konečne doma od F.Fajtla vie čo čom je reč) |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 01-01-2008 21:26
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
No jestli jsem to pochopil, tak reky v enginu ila skoro poradne udelat ani nejdou, protoze funguji jen v jedne nadmorske vysce a kdybys chtel menit jejich vysku/spad atd, tak mas proste smulu a delalo by to nehezke schody
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Indy |
Přidané 01-01-2008 21:40
|
Nováček
Příspěvek: 88
Založený: 21.10.05
|
Tak. A da sa spravit len jednotna sirka cca 100 m (alebo aj viac), bez moznosti zuzenia, takze mat rieku Slanu nad Roznavou s takouto sirkou je nezmysel. Detto mensie riecky. Meandre potoka pri Zolnej su znazornene stromami (najlepsie vidno pri nastaveni forest=3), medzi ktorymi su aj respawn pointy. Cez SNP sa tam Lavocky naozaj schovavali.
Upravil/a Indy dne 01-01-2008 21:41
Letka_13/Indy
|
|
|
|
WinteR |
Přidané 03-01-2008 07:18
|
Uživatel
Příspěvek: 644
Založený: 30.09.05
|
Pánové,pls potřebuju radu...tu betu nakopiruju do adresaře a spustim hru ale při 95 procentech se se il2 kousne co s tím???díky |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 03-01-2008 08:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Přeinstalovat. |
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 03-01-2008 09:57
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
606_WinteR napsal:
Pánové,pls potřebuju radu...tu betu nakopiruju do adresaře a spustim hru ale při 95 procentech se se il2 kousne co s tím???díky
Nemusíš přeinstalovávat.
Použij
4.09b1m Patch MOD Version & 4.08m to 4.09bm Switcher
...a ještě udělej toto:
For all maps to appear in a modded game you need to add this to your all.ini (files/maps/all.ini):
Slovakia Slovakia/load.ini
Slovakia_Online Slovakia/load_online.ini
Bessarabia Bessarabia/load.ini
Iasi_Online Bessarabia/load_Iasi.ini
Odessa_Online Bessarabia/load_Odessa.ini
MTO MTO/load.ini |
|
|
|
WinteR |
Přidané 03-01-2008 15:49
|
Uživatel
Příspěvek: 644
Založený: 30.09.05
|
Enjoyr napsal:
606_WinteR napsal:
Pánové,pls potřebuju radu...tu betu nakopiruju do adresaře a spustim hru ale při 95 procentech se se il2 kousne co s tím???díky
Nemusíš přeinstalovávat.
Použij
4.09b1m Patch MOD Version & 4.08m to 4.09bm Switcher
...a ještě udělej toto:
For all maps to appear in a modded game you need to add this to your all.ini (files/maps/all.ini):
Slovakia Slovakia/load.ini
Slovakia_Online Slovakia/load_online.ini
Bessarabia Bessarabia/load.ini
Iasi_Online Bessarabia/load_Iasi.ini
Odessa_Online Bessarabia/load_Odessa.ini
MTO MTO/load.ini
hledal jsem hledal ale soubor all.ini v adresaři maps nemam spíše ani ten adresář maps nemám...
Upravil/a WinteR dne 03-01-2008 15:51
|
|
|
|
312_strycekFido |
Přidané 03-01-2008 16:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 03.02.06
|
to je takovy problem ten soubor proste vytvorit?
www.312raf.com
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 03-01-2008 17:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
A bavime se o ciste bete, nebo modovane bete ?
Upravil/a WT_Flan dne 03-01-2008 17:09
|
|
|
|
alfik |
Přidané 04-01-2008 00:37
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Když má čovek soundmod, a použije ten soubor udělanej na soundmod, tak nemá v adr. files žádný adr. maps, a i když ho vytvoří a v něm ten soubor all.ini a do něj dá to co je vejš tak to nemá na hru žádný vliv.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 04-01-2008 06:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
aalf napsal:
Když má čovek soundmod, a použije ten soubor udělanej na soundmod, tak nemá v adr. files žádný adr. maps, a i když ho vytvoří a v něm ten soubor all.ini a do něj dá to co je vejš tak to nemá na hru žádný vliv.
Hm... V minulosti jsem si stejným způsobem přidával do Sound Modu mapu
zimní Norsko a na hru to prostě mělo vliv a to takový,že sem tu mapu prostě měl v FMB k dispozici.....
Samozřejmně ještě musí následovat zápis v souboru filelist (v případě Winter Norway - maps/Norway/load.ini + maps/all.ini)...
Pak to na hru rozhodně vliv má .
Podobně s Fly_zo modified maps - Normandy pack:
All Aircraft Arcade Forum
Upravil/a Enjoyr dne 04-01-2008 07:22
|
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 04-01-2008 07:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
aalf
......Installation process:
1 copy files folder to your game root directory
2 add lines from readme to your filelist.txt file (notepad) (game root dir)
3
3-1 if you allready have all.ini file installed than just add lines to it specified in readme
3-2 if you DON'T have all.ini copy one that came with mod into files\maps\
and ADD this line to your filelist.txt:
maps/all.ini
*default all ini can be obtained here:
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=1347
* structure of the map mods:
+modified map files:
- directory: files\maps\ "map name"\
all modified files will come with their own (authors) prefix so there is no danger of overwriting
+all.ini:
- directory: files\maps\
all modified maps will be listed as new maps with authors prefix
+filelist.txt:
-directory: game root
all.ini and every modified file has to have entry in filelist.txt
example:
maps/all.ini
maps/Crimea/fly_Z_d_load.ini
maps/Crimea/fly_Z_d_map_T.tga
maps/Crimea/fly_Z_d_map_h.tga
maps/Crimea/fly_Z_d_texts.txt |
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 04-01-2008 07:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
aalf
Více info tady:
All Aircraft Arcade Forum-IL2 MAP MODS |
|
|