Se zatahujou až při těsně podkritické rychlosti. Ale zajímalo by mě, jestli už někdo pracuje na stopovce u půlpalců či .303 - dle zdrojů tam opravdu byly! A také by mě zajímalo, jestli se plánuje i výstřelový plyn - no neříkejte, že kulomety jen tak blikaly
Trochu jsem byl zmatený, protože stopovka = trasovací munice = prostě "svítící". Ale už rozumím Koty, chtěl bys kouřovou stopu za svítícím střelivem. To já docela taky, je to fajn efekt. Jen by to asi bylo lepší napsat do jiného vlákna, když je to vlastně přání.
Robo, čistě teoreticky by za sebou kouř měla táhnout každá stopovka z WWII, alespoň nějaký decentní.
Farky napsal:
Trochu jsem byl zmatený, protože stopovka = trasovací munice = prostě "svítící". Ale už rozumím Koty, chtěl bys kouřovou stopu za svítícím střelivem. To já docela taky, je to fajn efekt. Jen by to asi bylo lepší napsat do jiného vlákna, když je to vlastně přání.
Robo, čistě teoreticky by za sebou kouř měla táhnout každá stopovka z WWII, alespoň nějaký decentní.
jj, nejake decentni skoro neviditelny kour by mohl byt za kazdou kulkou + samozrejme normalni kourova trasirka tam kde ma byt, idealne 3d
a taky povystrelove zplodiny z hlavni by byly pekne... viz 2:26 http://www.youtube.com/watch?v=kDjrI3vw7hQ
kdyz uz se s tim kluci delaji, tak by to mohlo byt udelane poradne :-)
Farky napsal:Robo, čistě teoreticky by za sebou kouř měla táhnout každá stopovka z WWII, alespoň nějaký decentní.
Ovsemze, ale ten dym nebol taky vyrazny, ako ho zobrazuju v modoch a tiez zaviselo od okolia (teplota / vyska, viditelnost), v hre to dymi furt a dlho, aj 200m nad zemou. To sa tyka len tracer round, kde cosi hori a teda svieti a dymi, urcite nie 'za kazdou gulkou'. Na cisto trasovacom strelive je svetelna stopa ovela vyraznejsia ako dymova, ta sa straca v tom pruhu.
Kazdopadne efekty do 4.12 cca takto:
YouTube Video
YouTube Video
Su tam aj splodiny aj pruhy pasiky dymu aj vsetko ostatne.
Farky napsal:Robo, čistě teoreticky by za sebou kouř měla táhnout každá stopovka z WWII, alespoň nějaký decentní.
Ovsemze, ale ten dym nebol taky vyrazny, ako ho zobrazuju v modoch a tiez zaviselo od okolia (teplota / vyska, viditelnost), v hre to dymi furt a dlho, aj 200m nad zemou. To sa tyka len tracer round, kde cosi hori a teda svieti a dymi, urcite nie 'za kazdou gulkou'. Na cisto trasovacom strelive je svetelna stopa ovela vyraznejsia ako dymova, ta sa straca v tom pruhu.
Su tam aj splodiny aj pruhy pasiky dymu aj vsetko ostatne.
Robo, vypada to pekne. Jen ty cmoudiky po nastartovani motoru byste mohli spravit. Zatim to vypada jako para z lokomotivy. Mel by byt tmave sedy, kratce husty s postupnym vytracenim...
Jinak s kritikou startovaciho koure si dovolim polemizovat. Na vl. oci jsem videl v Duxfordu startovat Sea Fury a ta biloseda barva spalin nez motor poradne naskoci je uplne presna. Snad jen - mohlo by toho koure byt o trochu mene.
Nekde zkusim najit i video toho startu.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
WT_Pedropan napsal:
Robo, vypada to pekne. Jen ty cmoudiky po nastartovani motoru byste mohli spravit. Zatim to vypada jako para z lokomotivy. Mel by byt tmave sedy, kratce husty s postupnym vytracenim...
No, toto su vsetko WIP videa, je mozne, ze sa este vela veci pomeni. Ja dam autorovi vediet ohladom toho startovania.
Dolezite je, ze tie dymy nie su nejak prilis narocne na HW a su vyladovane na dobry vykon (FPS).
a jeste jeden dotaz: videl jsem tam dobre Typhoon ? A bude flyable ? Jo ?
Typhoona bych moc rád viděl v officálním update.
Ale bohužel se tím prozatím nikdo nezabývá.
Není ani externí model ani kokpit ve výrobě.
Osobně mě je Typhoon bližší než japonská letadla, který naopak v kurzu jsou.
Typhoon naposledy (2006) pro IL2 dělal Jason ze 777 Studios (nyní dělají ROF), teda jen externí model ale kam ten se poděl ...
Takhle vypadal:
(na dnešní dobu nic moc)
[img]http://www.777avg.com/omegasquad/bigpics/typh1bla.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 05-05-2012 00:40
No vida! Jak tak koukam, tak za každým patchem budu odebírat další a další adresáře se své složky MODS! A konkrétně tyhle čmoudíky a efekty byly od MODařů vždycky plné chybových hlášek na SHIFT+TAB (nic proti jejich snahám, že). Díky chlapci!
magot napsal:Typhoona bych moc rád viděl v officálním update.
Ale bohužel se tím prozatím nikdo nezabývá.
Není ani externí model ani kokpit ve výrobě.
Osobně mě to je Typhoon bližší než japonská letadla,
Ano presne tak, u mne stejny
Tie zabery su z modovenaj hry autora, nie zo 4.12 WIP. Na 1C sa budu opat robit updaty ohladom 4.12 kazdy piatok (zacalo sa dnes s kokpitom Hawka), isto bude coskoro aj video s efektami priamo z hry.
No ono jestli by se dělal nějaká další sbírka (pokud první He-177 dopadne dle očekávání), tak bych nadhodil Typhoon nebo Lancaster.
RAF stroje jsou v Iloj dost opomíjené na to jak byly užívané ...
Ovšem Typhoon by to chtělo teda hned s kokpitem (ale o kokpit by jsme mohli zkusit zažádat uvnitř DT/3rd party aby nás to nestálo majland )
Upravil/a magot dne 04-05-2012 12:25
magot napsal:
No ono jestli by se dělal nějaká další sbírka (pokud první He-177 dopadne dle očekávání), tak bych nadhodil Typhoon nebo Lancaster.
RAF stroje jsou v Iloj dost opomíjené na to jak byly užívané ...
Ovšem Typhoon by to chtělo teda hned s kokpitem (ale o kokpit by jsme mohli zkusit zažádat uvnitř DT/3rd party aby nás to nestálo majland )
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.