September 28 2024 06:20:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 19

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
GC3_Chroust
57_OTU_Ford napsal:
GC3_Chroust napsal:
JJ, super ;-)

A kdyz jsem to tak cetl tak jen takova mala otazka na tvurce pro "priste". Jak to bylo mysleny s tim prevazenim zasob letadlama? Moji kluci dostali od veleni rozkaz ze musi s erem cekat na letisti pokud se maji zasoby (benzin a munice) vyuzit, ze nejde je jen "JAKO" vylozit a letet dal, protoze by je vlastne druha strana nemohla znicit, protoze realne tam jinak NEJSOU. Spusobovalo to celkem problemy pac letadlo tim padem stalo. No a taky to je celkem nuda pro piloty..

??


No v podstatě to bylo tak:
Neložení a složení nákladu bylo nastavena na cca půl hodiny, líný personál nosili to pomalu, u nakládání pilotů to bylo jiné tak to bylo hned. Má to i své opodstatnění, škoda že tam nebylo zakomponovano shazování zásob třeba pro pozemní vojsko, bylo by zajímavé hledat na linii vlastní vojska a shodit jim těch pět beden na padácích


Pak mozna byla chyba nekde na drate.. me bylo recene ze se to ma nakonec tak:

Letadlo stoji na letisti - zasoby tam jsou.
Letadlo odleti - zasoby nejsou.

Pokud je chyba jen v komunikaci.. tak pak je vsechno jak ma byt :-)
Upravil/a GC3_Chroust dne 09-11-2010 16:39
 
57_OTU_Ford
No je tak jak píšu, letadlo tam musí být jen po dobu vykládky, zásoby tam jsou i po odletu, a odečítají se s každým doplněním/dozbrojením letounů. Škody a úbytky zásob způsobené nalety se tuším řešili odhadem dle vizualního pozorovaní škod na letišti, ale šlo by to také řešit pomocí průběžného vyhodnocování logů serveru, na to by možná byl dobrý i nějaký prográmek který by to zobrazoval jako se zobrazují statistiky u DF serverů, Jen by to někdo musel umět napsat což není má parketa. Potom by bylo hned vidět jako si které letiště stojí co se týče zásob a zárověň by bylo možné soustředěním sil na konkrétní cíle i některá letiště úplně vyřadit.
 
http://57otu.cz
GC3_Chroust
Jasny, takhle sem to chapal i podle pravidel, diky za info.
 
alfik
Jojo, a ještě mohu dodat jak jsem počítal ty ztráty. Příklad:
Dejme tomu že máme na letišti 10 těch beden pod sítěmi. A dejme tomu že na začátku akce představují 1000 něčeho. Třeba kg bomb. To je příklad - je to jen aby se to dobře počítalo. Tak tedy - "jenda benda" rovná se 100kg bomb. Pak vybavím letadlo - dejme tomu 100kg bomb. Počítám s tím že od teď co bedna to 90 kg. Přiletí ošklivý štukatér a zpopelní dejme tomu 5 beden. Takže: Počítám že máme 450 kg zásob (1000-100=900 a 50% ztrát=450kg) v pěti bednách, tedy stále co bedna to 90kg.
Přiletí nebo přijede transport, přiveze dejme tomu 500 kg. Protože bedny nepřibydou (šturm to neumí) tak odteď má jedna bedna 190 kg bomb (450+500 na 5 beden).
Vybavím, dejme tomu zase 100kg, mám celkem 850kg, co bedna to 170kg.
Přiletí bombarďák... mám pokračovat? Vyděšený
A takhle jsem pokračoval až se mi večer začaly dělat mžitky...
Pravidla všecko nikdy neřeší, někdy musí jeden improvizovat. Mám za to že daný systém za předpokladu mé poctivosti jakž takž pokrývá požadavky specky - ale je opravdu mimořádně náročný. Ještě že jsme měli LynxLog, já jsem si to sice taky udělal jako systém tabulek pro Excel, ale neprovázal jsem je - to už jsem nestihl, i když jsem na tom makal do soboty jedné hodiny ráno. Takže celkový stav zásob a pilotů a vybavování/zbrojení letadel jsem dělal v LL, a to ostatní jsem začal v těch svých tabulkách - no a asi po hodině se mi "rozjely" záznamy (začalo to u nahrazených pilotů za mrtvé) takže cca po dvou hodinách zbyla kalkulajda, štos papírů a superrychlá průpiska Úsměv A LynxLog.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
310_Pip
1stCL_Fucida napsal:

... nějakej červenej ošklivák Úsměv


Fuči ty potřebuješ brejle? Nebo nevíš, že fšichni červení sou krásní urostlí a statní modrobijci Cool
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_Fucida
Já ty červené většinou (kvůli hustému kouři a plamenům, za kterými se skrývají zvolna se připékajíc ve svých kokpitech) nevidím Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Jiricek
57_OTU_Ford napsal:
No je tak jak píšu, letadlo tam musí být jen po dobu vykládky, zásoby tam jsou i po odletu, a odečítají se s každým doplněním/dozbrojením letounů.

Negativ. Po protestu červeného štábu, že by takto přivezené zásoby nebyly zničitelné, bylo kompromisem dohodnuto, že letecky dovezené zásoby lze čerpet pouze dokud je transportní letadlo na zemi. Pokud odletí, odveze si s sebou i zbytek neodčerpaných zásob.
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 09-11-2010 18:06
 
57_OTU_Ford
1stCL_Jiricek napsal:
57_OTU_Ford napsal:
No je tak jak píšu, letadlo tam musí být jen po dobu vykládky, zásoby tam jsou i po odletu, a odečítají se s každým doplněním/dozbrojením letounů.

Negativ. Po protestu červeného štábu, že by takto přivezené zásoby nebyly zničitelné, bylo kompromisem dohodnuto, že letecky dovezené zásoby lze čerpet pouze dokud je transportní letadlo na zemi. Pokud odletí, odveze si s sebou i zbytek neodčerpaných zásob.

Aha tuhle informaci jsem neznal
 
http://57otu.cz
alfik
A sakra... To abych to přepočítal.
No, nebude tak zle. Doprava byla 3x, pokaždé na jiné letiště, hned ráno a pak už ne, čili vzhledem k tomu kolik bylo na letištích na začátku akce to na celkový výsledek nebude mít až tak velký vliv. Bude to max v řádu procent.
A asi už nedohledám všecky ty čísla na těch počmáraných papírech... Budete mi muset věřit že jo Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
1stCL_Jiricek
V klidu, pánové, ono se počítalo s tím, že budeme narážet na věci, na které nikdo nepomyslel a že budeme muset improvizovbat podle nejlepšího svědomí, což jste udělali. A informací a šumů bylo tolik, že si všichni můžeme gratulovat, že jsme to vůbec zvládli. Máme kopec poznaků, jak na to příště.
 
Lekk
Ok souhlas - mám si teda zabukovat volno na 16-týho do Prahy?
Potřebuju si to naplánovat do zítra.
díky.Mrknutí
 
1stCL_pbarry
V 10:20 byla v Klatovech zničena poslední bedna. Takže jak Šklebící se
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Mops
Hmmm ... 16.11.2010 říkáš? U mě zatím dobrý. Teď jak u ostatních virtuálních poťapanců Mrknutí
 
Permon
5 – Zásobování

Zásobováním lze doplnit nízké stavy paliva, nábojů do hlavní a bomb na operačních letištích z letišť z týlu. Lze tak učinit během letového dne pouze za pomoci transportních strojů Ju52 nebo DC3. Zásobovací letoun může na jeden let přepravovat pouze omezenou hmotnost nákladu. Náklad lze různě kombinovat až do maximální nosnosti letounu. Doba pro nakládku i vykládku je 30 minut a během této doby musí pilot se svým strojem čekat na stojánce daného letiště.
Tady jeto řádně napsáno.Nic jineho tam neni.Mrknutínebo je?
Jsem starý,blbý ale snaživý.
 
czs_scharck
Palba 1938

[img]http://inlinethumb29.webshots.com/46812/2150461720102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb30.webshots.com/46941/2218010740102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb44.webshots.com/45867/2013239240102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb40.webshots.com/46759/2738340740102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb60.webshots.com/14715/2547637970102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb55.webshots.com/5622/2616479640102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb61.webshots.com/46972/2809435870102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb46.webshots.com/24749/2813913660102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb21.webshots.com/44308/2329386100102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb39.webshots.com/42150/2204727000102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb55.webshots.com/46966/2633384470102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb21.webshots.com/25492/2862429190102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb18.webshots.com/15313/2024706170102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb11.webshots.com/47754/2475027040102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb57.webshots.com/21304/2148562770102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb39.webshots.com/33574/2979396270102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb35.webshots.com/32610/2606049020102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb46.webshots.com/44909/2541966490102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb11.webshots.com/45194/2999625440102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb12.webshots.com/43339/2150846460102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb08.webshots.com/44935/2244420590102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb13.webshots.com/6476/2621405450102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb11.webshots.com/33674/2772886060102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb47.webshots.com/45102/2157801670102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb57.webshots.com/47608/2099208410102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb37.webshots.com/47204/2920359000102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb41.webshots.com/47016/2247948130102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb49.webshots.com/23088/2182874210102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb54.webshots.com/17077/2582083980102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb54.webshots.com/38517/2944788220102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb02.webshots.com/23745/2967901470102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb01.webshots.com/46016/2853025380102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb43.webshots.com/47146/2467563550102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb03.webshots.com/47234/2238043510102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a czs_scharck dne 09-11-2010 21:38
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
czs_scharck
[img]http://inlinethumb21.webshots.com/29076/2907995790102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb23.webshots.com/46806/2034422590102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb04.webshots.com/3843/2926482290102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb60.webshots.com/47227/2037225240102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb13.webshots.com/47820/2696548050102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb01.webshots.com/7360/2820601510102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb15.webshots.com/45710/2275876820102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb63.webshots.com/47806/2329620860102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb10.webshots.com/40969/2698209610102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb27.webshots.com/33562/2397610390102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb45.webshots.com/36652/2229905250102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb23.webshots.com/44694/2856612300102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb39.webshots.com/46438/2319871560102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb53.webshots.com/1844/2618179230102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb41.webshots.com/45288/2032833210102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb10.webshots.com/46601/2697839470102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb39.webshots.com/1126/2406722720102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb54.webshots.com/45301/2156377660102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://inlinethumb52.webshots.com/19827/2359580870102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://inlinethumb11.webshots.com/38474/2826877890102969420S600x600Q85.jpg[/img] is not a valid Image.

Víc jsem toho zatím prohlédnout nestihl.
Nemá někdo zapsané palubní časy zajímavých okamžiků ?
Nálety, odhozy bomb atd. ? Bez toho asi dost věcí přehlédnu.

3./JG131_Scharck
Odysseus 6
Upravil/a czs_scharck dne 09-11-2010 22:15
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
RadisX
Uz vím, kde leží Klatovy...
Ještě brzo ráno to byl jen bod na mapě, kde jsem nikdy nebyl. Je pravda, že jsme s rodinou díky Čedoku pár dovolených poblíž strávili, ale krom jednoho sokola Edy Prášila, kterého jsem znal z pravidelných sokolských sletů, jsem nikdy nikoho z Klatov nepotkal..... to se však mělo ten den změnit.
Všichni jsme byli napnutí, bylo celkem pěkné ráno bez oblačnosti, očekávali jsme (nebo spíš ani neočekávali), jak se diplomaté dohodnou, v těchto tak krušných dnech......nedohodli.. Po 2 h, kdy nikdo přesně netušil, jakou nótu naše diplomacie obdrží, bylo najednou vše jasné. Motory nažhaveny, a jedem, jeden roj za druhým, až jsme celá letka Jana Huse nahoře a nabíráme výšku. Nikdo neškobrtl, každý svou propocenou rukou z nekonečného čekání tiskne pevně knipl.
Pořád je šero, moc jsem toho v takových podmínkách neodlítal...bože , kde je teď vedoucí..napínám zrak, oči slzí, tak já se nakonec asi ztratím..do ři....nene, už vidím vočkův stroj. Mává křídly a povzbuzuje v rádiu...dobrá tedy, pořád jedem do plných. Výška 5000, směr - toho dne poprvé Klatovy....5min, 10, min, nevím co sledovat víc, jestli rozjasňující se obzor, anebo vedoucího a neztratit se....Další kolečko...kde je zas ten „prokletý“ dvouplošník, co se ho tak poctivě snažím držet mezi levou vzpěrou a baldachýnem......vychýlit trochu, ale jen trochu doprava, je tam pořád... Zdá se mi to lepší... Pohledem projíždím mezeru mezi kabinou a křídlem, přemýšlím, co bych viděl, kdyby tam nebylo. Přímo na 12 hodinách vidím kontakt..kruci co to mačkám, to není rádio...teď je to správně „všem Boženám“! „Kontakt na 12, další 2 doty na 3-4 a setsakramentsky se blíží“. Jsou to befka. Do avií jako když střelí, jeden roj vlevo, druhý vpravo. Jak dlouho se dokážu udržet ve formaci? Než mi ta myšlenka probleskla hlavou do konce, už to bylo jenom na mně... tak dobře...prudce doprava a zatáhnout, právě včas. Trasírky befka prolétnou podél levého křídla a obrovskou rychlostí se mihne jeho stín dřív, než si uvědomím, kam pohnout kniplem, aby sem ho dostal aspoň před přední sklo.... A znovu zatáčka, avie, befko a další avie....je to teda fofr. Po jednom ze souvratů najednou přede mnou befko bez rychlosti a pomalu se mi převalovalo z levé strany zaměřovače na druhou. Zmáčknout ...teď.. ač sem viděl, že včelky směřovaly kam měly, zjevně moc paseky nenadělaly... Tak znova..befko ne a ne nabrat rychlost...až se sám divím, jak se můžu tak dlouho za tím skopčákem držet. Ale ve skutečnosti to plynou pomalu rychlé sekundy...najednou je mi jasné, že já už víc z dvoudesky nevytáhnu. Stačím ještě zvolat do rádia „ stoupám – odpoutávám se“, abych udělal místo dalšímu - - .“NESTÚPAJ!!!..“ slyším ve sluchátkách krásnou středoslovenčinou...prásk..a 2 čechoslováci jdou do společného virtuálního nebe....Ohnivá koule explodujících ávií ozářila ještě potemnělou oblohu mezi Pršticema a Klatovama toho dne poprvé....
3 hodiny padla a krásná reinkarnace. Přijel jsem na kole z oběda, v bříšku mě toho dne hřál steak. Případná další smrt bude tedy bez pocitu z hladu...na rozdíl od některých kamarádů, kteří neumřeli a prali se jako hladoví lvi.
Dakota už seděla v Plzni a čekala, než se všichni nasoukáme do kabiny. Po nekonečných minutách letu do Prahy to náš pilot fešácky posadí na Ruzyni a my si poklusem jdeme vyzvednout nová éra. Je nás 8....každý si dá při startu záležet, postupně se čeká na všechny a vzorně ve formaci pádíme směr Plzeň. Podrovnat, dosednout..., pěkně jako z učebnice..sakra ten odskok a nahnutí doprava nebylo v plánu. Ale ávijka se vrátila zpět na kolečka a poslušně dokucká na stojánku...“Tak honem chlapi, dozbrojit „ volám z otevřené kabiny a nervózně pošilhávám směr jihozápad, kde se v nepravidelných intervalech objevují trasírky střel, svědčící o odehrávajícím se dramatu nedaleko od našich hlav.... Tak hotovo, konečně ..znovu na start. Roj je pokupě a nabíráme potřebnou výšku. Ve formaci se mi daří o poznání líp. Aspoň něco. „Boženo“ osamělý bomber na 240, výška 5plus..a jedem.. je v našem kolizním kurzu, při troše štěstí ho můžeme atakovat... Navedení bylo přesné co se kurzu týká, s výškou to bylo horší. Převýšení měl pouze Smith a podařilo se mu He 111 atakovat a odpoutat. Pak nastala největší marnost mého poletu...čtyři ávie se ženeme za bombrem a se střídavými pocity o přibližování se a zase vzdalování, s očima červenýma do ruda čekáme na zázrak...než nám všem dojde, že tenhle bomber – kousek od Klatov, nám prostě uletí. Naši nerozhodnost rázně utnuly zase befka. Smith se mi mihl v utažené zatáčce kousek od kokpitu, přičemž nečekám a táhnu za knipl co to dá. Zvrátím hlavu ..proboha to befko je blíž než bych čekal a dvě trasírky z jeho čumáku přetínají moji dráhu...prásk, prásk, výškoměr nic, rychloměr vysypané sklo, a hláška o tekoucím palivu...rychle dolů, klesavá spirála do koryta řeky, neustálé otáčení, odkud přijde další útok. Naštěstí nepřišel. A pode mnou ...ano opět Klatovy a čtyři plamínky na letišti právě včas, když motor utichl. Dvouplochý větroň se dvakrát mírně zatočí, podrovná, paráda, lépe než s motorem. Letiště v Klatovech je jako po vymření. Před vyhořelým hangárem sedí vencour (nebo farky..už nevím) a mechanici se snaží z posledních přeživších zásob dokrmit naše oře. A protože mám čas, lezu z kabiny a jdu si parádně ulevit do nedalekého lesa....Do prčic, náhle siréna....snad si tohoto pustého letiště nikdo nevšimne..všiml. Při mém návratu na plochu se z ávijky čadí a oprava se protahuje na další nekonečné desítky minut.
„Nazdar Rady“, zazní za mými zády. Ohlédnu se a sokol Eda opírající se o kolo s malou várnicí, se na mně zubí... „Dej si člověče trochu prdelačky, včera jsme zabíjeli“. A tak, při tom nekonečném čekání na opravené éro, probereme naše dávná setkání se sokoly jednoty bratrské.. Baštíme jitrničky a sedíme na kusu křídla nějaké ávie, co tu prej spadla dneska z rána...
Oprava je hotova, podávám ruku Edovi a z kokpitu sleduji jak šlápne do pedálů a mizí směrem ke Klatovům. Na cestu se vydáváme oba s vencourem (nebo farkym). Než doletím zpátky nad Plzeň, už z dálky je vidět hemžení kolem letiště a stoupající kouř. V době naší absence tady bylo dusno...snažím se na různých kanálech kontaktovat velitele. Nad Plzní se máme sejít i s třetím do roje, který ale musí dolů, protože se mu rozkuckal motor a netáhne. Hledáme se s vencourem a v tom – ten den už ani nevím pokolikáté – „Boženo, mazejte směrem ke Klatovům, sedla nám tam jedna děravá B71, poskytněte ji krytí“..Rychlá otočka a vzájemné snaha najít se s vencourem. Jak tak mažeme směrem přes Prštice a snažíme se zformovat, přímo proti mě jeden, dva, tři...ještě stačím zahlédnout čtvrté befko, a než se naděju, jdeme na čelňák s érem nejvíc vpravo. Tak tohle nemůže dopadnout dobře, pálit začíname současně. Befko mě podlítává, ani jeden sme se nejspíš netrefili. Točím, vidím skopčáky jak točí přes hlavu a nabírají výšku. Já se naopak snažím dostat dolů, ale nestačím kroutit hlavou a pokrýt všechny najednou...jeden zmizí pod křídlem, další jde zase nahoru... a přeci jen, kde jsem to už dneska viděl, befko mi narostlo v zaměřovači a ne a ne se mi z něho dostat. Motor zaškytá jak jsem potlačil, první dávka, herrgot vždyť jsem ho musel trefit...ale mezek se odvaluje bez vážnějších problémů dál. Dobře, tak ještě jednou...ty další befka jsem už jenom za sebou tušil. Musely tam být, přece nenechají kamaráda ve štychu. Prásk, tma headshot....žádná šance vyskočit. Toho dne jsem nad Klatovami zemřel podruhé....
Další reinkarnace proběhla až před skončením, skvělý velitel Temp zabezpečil nová letadla před naším návratem na letiště. Lehké dolítání a těsně před setměním a s pozičními světly celý roj dosedáme – hádejte kde....
Byl jsem u toho, byla to paráda, všem kteří už byli zmíněni několikrát, ještě jednou díky, ať ste byli štábní krysy, modří nebo červení . A ještě chci poděkovat všem (bohužel netuším koho přímo jmenovat, abych nikoho nevynechal), kdo se zasloužili o mod (letka13?), kde byly Ávijky 534 a šmolíci. Bez nich by ten nápad asi ani nevznikl....
Fin a jdu do hospody na Klatovské nádraží.........
 
1stCL_Jiricek
AH_Permon napsal:
5 – Zásobování

Zásobováním lze doplnit nízké stavy paliva, nábojů do hlavní a bomb na operačních letištích z letišť z týlu. Lze tak učinit během letového dne pouze za pomoci transportních strojů Ju52 nebo DC3. Zásobovací letoun může na jeden let přepravovat pouze omezenou hmotnost nákladu. Náklad lze různě kombinovat až do maximální nosnosti letounu. Doba pro nakládku i vykládku je 30 minut a během této doby musí pilot se svým strojem čekat na stojánce daného letiště.
Tady jeto řádně napsáno.Nic jineho tam neni.Mrknutínebo je?

Na spoustu problémů v pravidlech se přišlo později a štáby i organizátor se dohodli, že několikeré změnování pravidel by akorát vytvořilo zmatky a piloti by stejně každý měli jinou verzi. Takže některé změny se do tištěných pravidel nedostaly, zůstalo u "slibu" obou stran, že dohlídnou na dodržování "ústních" dohod. Že se to asi v tomto a jistě i jiných případech nepovedlo úplně, je myslím dneska úplně jedno. Všichni jsme dělali, co jsme mohli co nejlépe. A těch informací a změn bylo tolik, že se i tak divím, že jsme to zvládli s tak málo problémy.
 
1stCL_pbarry
super, zkus 6:05 letiště Klatovy; 8:50 letiště Plzeň; 13:35 letiště Plzeň Mrknutí
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
1stCL_Jiricek
VGR_Lekk napsal:
Ok souhlas - mám si teda zabukovat volno na 16-týho do Prahy?
Potřebuju si to naplánovat do zítra.
díky.Mrknutí

Já s Fučidou můžeme v pondělí 15.11., ve středu 17.11. nebo ve čtvrtek 18.11.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,683,539 návštěv